niedziela, 29 czerwca 2014

Pierwszy Post

       Hej :) Od pewnego czasu po głowie chodziła mi myśl, aby założyć bloga :D Po dłuższym zastanowieniu się postanowiłam, że będzie to blog o filmach, niekoniecznie tylko o tych najnowszych, prosto z kin.
       Najczęściej będę zamieszczać tu moje recenzje thrillerów i horrorów, ponieważ te dwa gatunki oglądam najczęściej. Oprócz tego będą się tu pojawiać również inne gatunki filmowe :-)
Postaram się śledzić to co będzie lecieć w telewizji, aby zachęcić lub zniechęcić do obejrzenia tego filmu. Oczywiście każdy z Nas ma inne upodobania filmowe, więc moje odczucia nie zawsze będą zgodne z Waszymi. Nie mniej jednak postaram się oceniać takie filmy, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
       Rozpoczęły się wakacje, więc każdy z Nas z pewnością znajdzie czas na obejrzenie jakiegoś filmu.
       Krótko podsumowując jest to blog dla osób, które tak jak ja chcą obejrzeć dobry film :D
                                                                                                     
                                                                                                                      Louis Jean Lumière

PS  Proszę bądźcie wyrozumiali, to mój pierwszy blog. Z góry dziękuje za ocenę i komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz